Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 19

Nice shoot at Gold Coast-Sepang

Malaysia pun ada Gold Coast la! Nama hotel ni je. :p

Nice shoot for our custom wedding album at Gold Coast. Thanks Aina..



And I like it!

Wednesday, May 16

Untukmu...ibu.

Assalamulaikum!

Sempena kehadiran mak ke kolumpoq selama sebulan..maka sebelum mak pulang kami pakat nak meraikan mak. Maklumlah adik beradik semua dah jauh2. Tak ada masa nak kumpul sama. Even tak cukup korum, tp kami dpt jugak rai dgn penuh kemeriahan (dan kesedihan dlm hati juga sbb esoknya hantar mak pulang..sob sob).

Acara suprise ni mmg mak tak tau pun. Sebelum pegi keje siap2 dah pesan kat mak. "Jgn masak banyak2 tau..malam ni nak makan kat luar". Mak macam biasa lah.."alah...buat apa nak makan kat luar..asyik belanja mak je. Tak payahla.." mak memang cenggitu. Takut susahkan anak baginya..


Balik keje, siap sedia beli kek dan terjah piza. Bwk kek pun sorok2. hehe kebetulan member lama-zafira keje situ. So mtk tlg dia menyuprisekan mak kite. Hee


Lepas makan kek pun sampai..


-Selamat hari ibu mak..walaupun kita dah duduk jauh, tp pesan mak tetap tersemat di hati. Mak..doa kami supaya mak diberi kesihatan yang baik senantiasa.. Kami sayang sangat2 kat mak.


p/s sayangi selagi ada, hargai bila di depan mata.. :)


Monday, May 7

.




















I love you so much .

Puasa dah dekat!!

Percubaan pertama berjaya. Harap-harap mampu bertahan sehingga ke hari yang terakhir. Aroma air nescafe panas dan milo dikala waktu tengah mengantuk hurmm menggoda juga ye. Alah sikit je tu. Tak pe. Yang penting dapat selesaikan. Ingat...tgl beberapa hari je lg Ramadhan akan menjelma.. :)






p/s : tak sabar nak bersahur dan berbuka bersama-sama.

Saturday, May 5

Syaza heading to Jay Bee !

Bye bye chaja! Hiasi cuti semester dgn berada di sisi insan yang tersayang ok (bukan dgn En T hang tu).


Duduk kg boleh diet! Rebus ubi hari-hari ye. ekekeke

Happy Saturday

Hello.. Setelah 2kali minggu ke selatan lalu ke utara. Soo minggu yang ni duduk rumah je. Tak larat every week keluar. Dah keluar tak sah kalau tak membeli plak tu. Hishhhh pokai poket.

Petang ni teman encik suami main heli baru. Kesian tengok wajah nya yang bermuram durja. Heli idaman dah dapat, tapi tak terbang2 lg.. Ok, nnt uplod satu gmba gf terbaru dia tu ye. Tgu tau.

Friday, May 4

Test 123

Testing update post using Android.